Pages

Tuesday, January 18, 2011

blog dan saya

Entah, tidak tahu hendak buat ape tadi, buka jer laptop terlintas di fikiran hendak buat blog....ermmm
susah jugak buat blog ni,edit itu tak kena edit tak kena
last-last bantai jer ape yang ade kat depan mata,
hasilnye tengoklah macam ni la jadinye...hehe

langkah pertama nak cuba bermain dengan aktiviti blog ni,
harap-harap mendatangkan kebaikan pada saya mahupun semua orang,
blog ni adakalanye memberi kebaikan pada kita,jika ianye di gunakan dengan sebaik mungkin,tapi adakalanye memberi kesan negatif bila mana fitnah menjadi bahan yang tidak
sepatutnye di sebar menjadi bahan mainan di campak ke dalam blog.

Aduhai,
okayla tidak mahu citer panjang sebagai langkah permulaan
hanye sekadar memanas jari jemari sahaja
mungkin lepas ni ade citer yang lebih baik saya nak kongsi dengan semua orang
harap blogger yang ade dapat memberi sedikit maklumat yang berguna dalam blog saya ni lepas nih..

kekurangan dan kelemahan  yang ade dalam blog saya ni adalah ketidakpandaian saya
jangan dikutuk,tegurlah dan kritiklah agar membina saya..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RECENT POST KEBAL BERDURI

get this widget here